نصب Active Directory
جولای 13, 2010معرفی کلاینتها ( WINDOWS XP ) به ActiveDirectory
جولای 13, 2010حذف Active Directory از روی سرور
در مواردی که بخواهیم این سرویس را از روی سرور حذف نمائیم میتوانیم از این روش استفاده نمائیم .
لازم است این نکته را یادآور شوم که با حذف این سرویس هیچ مرجع کنترل کننده ای برای کاربران در شبکه دیگر وجود نخواهد داشت و لازم است به این نکته توجه بسیار زیادی صورت بگیرد .
برای این منظور کافیست مراحل زیر را بترتیب نمایش داده شده انجام دهیم .
( شکل 1 )
( شکل 2 )
( شکل 3 )
( شکل 4 )
( شکل 5 )
( شکل 6 )
( شکل 7 )
در این پنجره از کاربر کلمه رمزی را برای کاربر مدیر کامپیوتر درخواست می شود که بعد از حذف این سرویس و راه اندازی مجدد سیستم ،کاربر می بایستی توسط این کلمه عبور وارد سیستم گردد .
( شکل 8 )
( شکل 9 )
در این قسمت بایستی چند دقیقه ای صبر کنیم تا سیستم کارش به اتمام برسد .
( شکل 10 )
( شکل 11 )











