با سلام به همه شما دوستان و همکاران گرامی ،
عذرخواهی منو بابت تاخیر بروز کردن سایت بپذیرید .با توجه به ترافیک کاری و ذیق وقت امکان بروزرسانی سابت برایم کمی مشکل شده است ولی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بزودی بروزرسانیهای خوبی در سایت درج می گردد .
بریم سر یک تجربه جدید ،چند روز پیش یکی از مدیران شبکه از یک شرکت تولیدی با من تماس گرفتن و مشکل جالبی رو به من اعلام کردند .مشکل این بود که بر روی یکی از سیستم ها تعدادی فولر وجود داشت که در محیط ویندوز قابل پاک شدن نبود .
با توجه به Print Screen ارسالی متوجه شدم که یکی از کارکنان با ذوق فولدرهایی را ایجاد کرده است که برخی از آنها با توجه به اطلاعات بنده جزء نام های رزرو شده ویندوزمی باشد .
جالب اینجا بود که همانجا یاد 20 سال پیش افتادم و راه حلی به ذهنم رسید که کاملاً جواب داد و چون تجربه جالبی بود گفتم که به دوستان یادآوری کرده باشم.



